Götürün isterseniz rahatlatsınız ama büyüme baştan ayağa doğru gider. Yani bu aylarda başını tutuyor mu, karın üstüne koyunca sağı solu izleyebiliyor mu. cisim görünce hareketleniyor mu. yada sağa veya sola dönebiliyor mu ona bakılır. basıp basmamasına bakılmaz. Saçma yorumlara aldırış etmeyin. Kendinizden emin olun her şey normal karışmayın deyin. Zaten basmaması gerek bacak eğriliği olur erken basarsa.