Mercan2020 alabilirsiniz. Doktorunuza emziriyorsaniz bunu soyleyin ona gire yazar diye dusunuyorum. Bebeginiz cok kucuk. Gerci buyudukce de dertler farklilasiyormus🤦😅 ama benim kizim suan 2 ay 2 gunluk hala gaz sancisi cekip huysuzlanip agliyor, bazi gece uyumak istemiyor fakat 40indan sonra biraz sakinlesti ve bir duzen olusturmaya basladik diyebilirim. İnsallah daha rahat olacagimiz gunler de gelecek guzel anne☺️