brvnkr Kızlar 13 ay oldu doğum yapalı cildım çok korudu yüzümde kabuk atıyor vucudum kaşinıyor Emzırmeden dolayı mı. Sızlerın kullandığı ıyı bı nemlendirici varmı
akkoyun28 brvnkr bende cilt kuruluğu çok yaşayan biriyim. Cildiyeye gitmiştim hamileyken bioderma baume diye bir nemlendirici önerdi. Çok memnunum. Ne kullansam fayda etmiyordu.