Orenda_ Bugün 10.Yılımıza girdik biz😍🥳 Canım kendim iyi idare ettim kocam Bey’in hallerini😄İlk günkü gibi aşk ile değil ama sonsuz bir sevgiyle seviyorum onu♥️ Sizler de yazın bakalım en uzun ömürlü kim bulalım kızlar 🤭😍
Sogukbaklava Orenda_ 22/08/2020 de evlendik. Aynı gün eşimin doğum günü, nikahı düğünde kıydık bu arada yani 22 ağustos günü baya kalabalık kutlamalı 😂
papatyagibi Hemdem__ Ben çok uğraştım ya 🫠 Benimde esiminde dogum günü agustos. Evliligimizde agustos olsun istedim. Şans yüzüme güldü bebelerde agustos dogumlu 😂 Zaten en sevdiğim aydı simdi cok daha anlamlı
Hemdem__ papatyagibi Ay ne kadar güzel kutlu doğum ayı olmuş sizinki 🤭Bizim tarihi eşim ayarladı Kasım da aşk başka olur dedi 🙈🤣
papatyagibi Hemdem__ Batma ayı diyorum ben 😂 O da güzeel. Yine aylardaaan Kasım demiş Ben yazın olsun düğün istedim. Ya Temmuz olacaktı ya Ağustos. Biz kayınımla aynı sene peş peşe evlendik. Temmuz onların düğün telaşıyla geçti Ağustos bizim. 😆
Hemdem__ papatyagibi Olsun en azından geri kalan 11 ay rahat edersiniz 🤣Bende yazın istemiştim ama babamdan dolayı erken yapmak zorunda kaldık.İyiki de öyle yapmışız en azından düğünümü gördü (düğünden 20 gün sonra kaybettik 😞 )
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala snmdere Tersten okuyunca da aynı tarih oluyor diye seçilmiş bir tarih dimi 🤩