Kızlar 2 yaşında bı oglum var inanılmaz yaramaz gittiğimiz yerde de herkes söylüyor herkese mahcup oluyorum oralarda kırıyor döküyor kirmadigi eşya tabak bardak açmadığı çekmece yok kilitler aldık engeller koyduk hiçbiri fayda etmedi iki dk dötü yere değmez dün benim beş tane tabağımi kaynanamlarda 2 kase bı kocaman borcam kırdı çok dikkat etmemize rağmen salisede yapıyor aklı fikri hep bu işlerde kadının tvsine oyuncak attı kırılacak bizde de aynı çok uzun zamandan beri toprak yiyiyor mermer isiriyor dışarı çıkınca elimi tutmak istemiyor şal beni diyor geçenlerde arkadaşlarla kahvaltı ya gittik 4 masaya ayrı ayrı saldırdı ordaki tabaklari hepsini kırdı yerde zeytinler peynirler reçel filan döküldü oyun merkezli bı yerdi sirf oynasın dedim orda diye orda oynamak istemedi yerde pislik topluyor bana getiriyor oyuncakları kırıyor amaç içinde kullanmıyor konuşması ağzında geveliyor ama ne dediğini anlamıyorum hiç konuşamıyor değerlerine baktım kansizligi da iyi şuan yemegi tek bı çorba içiyor ben çalışıyorum baba çalışıyor ogretmeninlm 3 gün diğer günlerde 1 den sonra evdeyim bakicimiz var ne yapsam bilmiyorum kreşe göndersem fayda eder mi bu durumu yasayaniz var mi