Pirasalipuding seymalya9 bende alacağım bekleyim burda uğur markası çok popüler ama kullanan var mı acaba
0645 Arçeliğin sandıklı modelini kullanıyorum çok güzel ve herşeyi diz içine aşır sadece önce kullanacaklarınızı acilleri üste koymanızı öneririm🌸
1bardaksu Şuan elimde metre ölçüm yapıyorum nereye koyabilirim diye.Yer sıkıntım var .Buzdolabını değiştirip çift kapaklımı alsam diye düşünüyorum ama onun içinde yer yok:(Evde olmazsa olmazlardan