1 aydır anamdan emdigim burnumdan geldi cuma yine gittim cekemeyiz dediler başlarından sağdilar gecesinde yine kulağıma vurdu bu sefer kese var dediler. Daha önce başına geelen oldu mu? 1 aydır antibiyotik içiyorum ya emzirmeyi bıraktım sırf bu yüzden 😫😫😫