Kuzeymiram ben çizim yaptığım için oyun bilgisayarı kullanıyorum. Monster, msi bunlar o konuda iyiler ben monster kullanıyorum. Lenovonun da oyun bilgisiayarları iyi diye duydum. Eşim tezi için yine çizim ve harita programları kullanıyor. O da iki yıl önce hp’nin victus modelini aldı. Normalde hp laptopları dandik olur ama victus iyi çıktı.