Merhaba kızlar. Kızım 1 yaşına girdi bir hafta önce. Yemek konusunda maalesef iştahlı bir çocuk değil. Sebze hiç yemiyor sadece et yiyor. Çorbalardan da tek içtiği çorba yayla çorbası. Her tarifi deniyorum ama sevmediği şeyleri ne kadar aç olsa da çıkarıyor yemiyor. Bebeği böyle olan ve çözüm bulabilen var mı? Üstelik kabızlığı var ve sebze meyve yemesi gerekiyor dedi doktor. Ama yemiyor çıkarıyor