kirmiziucanbalon arabadayken sıkılıp bunalırsanız bi tesise çeker havalanırsınız, uçakta bunalırsanız kalkış veya iniş esnasında değilseniz bebekle kucağınızda volta atarsınız. Bebe ağlarsa arabada fırt diye emzirirsiniz uçakta şekilden şekle girersiniz. Kaka yaparsa uçakların alt değişme kısmı beni delirtiyor 10 cm yer koymuşlar 2 büklüm oluyorsunuz, kalkış ve iniş esnasındaysanız hiç gidemiyorsunuz zaten. Bebe çok ağlarsa uçaktaki insanlara mahcubiyet olabiliyor arabada ağlarsa açın ordan bangır bangır baby shark. Uykusu gelirse ve uyumazsa uçaktayken yapılacak bir şey yok ama arabada ister sağa çek çarşafta salla ister pusette salla uyut yola devam et falan filan 😅