Pirasalipuding nebiha nexus markanınkini kullanıyorum çok hafif şarj ediliyor istediğin yere götür ateşölçerinide kullanıyorum hem oda ısısı hem kulak ve alından ölçüyor çok memnunum ikisinden de
Pirasalipuding nebiha nexus markanınkini kullanıyorum çok hafif şarj ediliyor istediğin yere götür ateşölçerinide kullanıyorum hem oda ısısı hem kulak ve alından ölçüyor çok memnunum ikisinden de
AegeansMom nebiha önerebiliceğim marka yok ama kesinlikle şarjlo yada pilli olanlardan alın. Fişe takılanları kullanmak cok zor