Bebeğim 3 ay 10 günlük iki gündür kuru öksürüğü var uyurken de öksürüyor yazlık yerde yaşıyoruz salonda klima gündüzleri gece de elektrikli ısıtıcıyla uyuyor ıslak havlu da koydum sıcak su kabı da koydum ama hırıldıyor ara sıra ama ateşi yok ne yapmam lazım ne zaman hastaneye gitmeliyim sizce