03elizann Merhaba 16 gün oldu doğum yapalı vajinamın etrafı ağrıyor neden olablr yaşayanlar varmı aranızda ?? ve doktor kontrolüne nezaman gidilmeli doktorum birşey demedi
Sefr 03elizann ben sezeryan doğum yaptım 1 hafta sonra kontrol için çağırmışdı doktorum. Kanama var mı diye baktı ve ameliyat yerin iyileşme sürecine. Çok ağrınız oluyorsa bence arayıp sorun. Her iki doğumda da kontrole çağırılıyor normalde.
Nekwam 03elizann 5 günlükken cagirmasi gerekiyordu. Doğumun normal ise bu agrilar normal zamanla geçiyor usutmemeye çalış
GirayinAslisi Bana da bisey dememisti gel kontrole fln diye. Bende normal doğum yaptım o ağrı bende de baya sürdü hassaslik oluyordu şimdi 5 ay oldu hatta şimdi de adetliyken hassaslik oluyor dogumdan önce böyle şikayetim yoktu
Berivan62 Ağrının nedeni Doğum sonrası toparlamadır büyük ihtimal. Bana doktor lohusalık bitince gel demişti bnm normal doğum tabi.