Merhaba, kızım 35 aylık tuvalet eğitimine dün başladık, klozete aparat aldık (aparatı kendisi istedi), klozete oturuyor ama hiç çişini yapmıyor, sonra kalkınca yine altına yapıyor. İlk günlerde beklediğim bir şey ama beni anlamadığını düşünüyorum öyle hissediyorum, ki anlamıyorsa nasıl düzelecek nasıl anlayacak çişin gelmeden önce söylemesi gerektiğini?
Ayrıca kızım kreşe yarım gidiyor 8.30-12.00 arası, orada ne yapacak külot yada alıştırma külodü giydirsem yine altına yapacak