mom97X Diş çıkarma döneminde bebeğim uzun süredir. 10. Ayına yaklaştı, şişlik var ama patlamıyor bir türlü. Ve bi kaç gündür ishal. Normal mi ishal olması ?
Elvinemine mom97X benim kzimda 10ayinda cikardi ilk disini ammaishal olmadi .birazcik soguk almisdi falan ikisi birbiriyle karsiti jastalandi kizm yrmek yemedi asla
Duyulurum mom97X günde 10 ve üzeri sıvı kaka olarak ishal olmamalı. Ama günde birkaç defa ise normal.
gmzshn mom97X diş çıkarma aşamasında mikrop kapmazsa eğer ishal ve ateş olmaz demişti doktorumuz bize dediği gibi de oldu ishal ve ateş sorunu yaşamadık
Elvinemine mom97X evet beniki 5gun bi sey yemedi simdide ikinciyi cikacak gibi duruyor bakalim nolacak
nurftma İştahsızlık, ishal, ateş, huysuzluk, uykusuzluk yapabilir diş çıkarırken. Farklı bi besin yediyse yada hassasiyeti varsa veya üşüttüyse de bunlarda ihtimal takip edin belki bunlardan sebep de olabilir
Elvinemine Elvinemine benim.kizin alt iki dişleri biri baya buyuk ikiside sisidi .amma o birisi daha cikmadi
kirmizibalikbeachte mom97X ishali ne sıklıkta? Günde kaç kere yapıyor acaba? Bizimkide günde bi kere yapardı iki gündür 4-5 kere yapmaya başladı hafif sulu şekilde. Diştende anlamıyorum herhangi bi şişlik yok gibi geliyor. Sizinde böyle mi daha fazla mı ishali acaba?