arkadaşlar oğlumun alnında bir süredir böyle beyaz leke belirdi çok onemsememistim bugün bi İnternete bakayım dedim ödüm patladı vitilingo falan çıktı böyle olan varmi çok korktum geçen hafta aşıya gittik ebede doktorda gördü birsry demedi bende sormak aklıma gelmedi böyle olan varmi