Merhaba arkadaşlar, bebeğim 7 aylık olacak. 6.ayda tadımlara başladık 3 gün kuralıyla ilerliyoruz. Sadece sabahları tadım yaptırıyorum. Çoklu gıda alerjimiz var. Çok yavaş ilerliyoruz. Sorum şu 2 öğüne ne zaman geçmem gerekir? Alerjik bebek anneleri nasıl yönetiyordu bu süreci? Şimdiye kadar 7 8 gıda deneyebildik. 2 öğünd geçsem de hep aynı şeyleri döndürüo döndürüp yedirecek miyim?