Diş ağrısından dolayı sürekli uyandığını sanıyordum 10 dakikada bir uyaniyordu tetagil vermeme rağmen aynıydı kucağımda uyuyordu indirince uyaniyordu yanıma uzandirdim sarılarak temas ederek uyumak istedi ve o şekilde rahatça uyudu. Sebebi nedir geçici mi ? Çünkü alışırsa sürekli bu şekilde uyumak isteyecek ve yanımda uyuduğu için korktum da bir yandan