eylulsmom27 Benimde oğlum aynı 23 günlük oldu . Gündüzleri iyi uyuyor keyfi yerinde gece 4 oldu mu başlıyor bizim mesai. Güzel emen çocuk emmek istemiyor , sürekli ağlıyor ve huzursuz . Kucağımda uyuyor beşiğine yatırdığım an feryat figan başlıyor ağlamaya . Doymuyor mu acaba diyorum süt sağıp da içiriyorum öyle bayılıp kalıyor .