Rengin Kızlar bu ürünü kullanan var mı. Otribebe in yedek ucuna bir maaş para harcadım bugüne kadar. İşe yarar bişeyse bundan almak istiyorum. Kullanan var mı?
Ayseduman Ben kullanıyorum bi nebzee rahatlıyor Çektirmiyo ama zorla almak durumundayım çünkü çok hırtıltısı varr içim içimi yiyoo😔😕