Arkadaşlar bebeği iki gogustende emzirdigim halde biri küçük kaldı ve süt çok az doluyo görsel olarakta orantısız moralim bozuluyo süt az geldiği için bebeğimde emmek istemiyo ben zorluyorum yinede emmedigi zamanda pompayla sütü cekiyorum tamamen kesilmesin diye ama niye böyle oldu anlamadım başına böyle bişey gelen varmı yada doktora gittiniz mi sebep ne süt kanalı mi tıkanık yada çaresi var mı ??