nrgshsn Kizlar dogdugundan beri emzirme sonrasi süt kesigi gibi kusuyordu zaten normal demislerdi ama bugun ilk defa yine süt kesigi ama sapsari renk kustu. Önemli midir sizce ben bi korktum