Kızlar kızım 60 günlük. Bir 10 gün öncesine kadar mama veriyordum gün içinde 2 3 kez. Ama sütümün iyice azaldığını hissedince mama sayısını artırmak zorunda kaldım. Şuan 2 3 saatte 60 cc mama içiyor. Fazlasını asla kabul etmiyor. Anne sütü de öyle ne ederse çok emmiyor. Çişli bezi çok çok azaldı. Normalde ne zaman açsam mavi çizgi olurdu şimdi hep sarı mavi karışık. Genel durumu iyi gibi. Yarın kilo kontrolüne götüreceğim lakin çiş sayısında azalma neden olur. Mamayı mı beğenmedi diyeceğim ama beğenmese 60 cc yi de içmezdi heralde? Golden goat kullanıyorum. Lütfen tavsiyee çok takmamalı mıyım acaba 😔