Mikisss Mehaba anneler bebeğim 5 Ayina gecdi.mama ile besliyorum reflulu var fazla kusuyor ve KL alimi az.5 KL olmasına az kaldı.saglik sorunu yok.doktora ulasamiyorum. yurt dışında galiba.kasik mama tatdira bilirmiyim?
Cgdm6 4.aydan itibaren verilen kaşık mamalar var hip ve hero baby onları verebilirsin ben oğlumu öyle besledim hep maalesef biberon tutmadığı için