Kızlar oğlum grip olmuş biraz hasta doktorumuz ilaçtır iğne falan yazdı veriyoruz ama sabahları baktığımda gözleri kuru şekilde çapaklanmış oluyor bunun sebebini çözemedim neden böyle oluyor acaba grip olduğu için mi dedim de geri ne alaka gözle dedim beni bir aydınlatın lütfen😌🙏