Bizde 2,5 aylık şuan bebekler sadece aç oldukları için değil gazını yapmak içinde anneyi emmek istiyorlar ama o durum bir süre sonra geçiyor bu sefer günde 1 defa yapıyor sadece yapsın diye gözünün içine bakıyorsunuz her süreç ayrı endişelerle geliyor o yüzden bu sürecin sadece tadını çıkarın