ZmrtDila bizde var, emerken ağlayarak bırakıyor bazen emmek istemiyor, hıçkırıkları uzun sürüyor, arada nefes daralması oluyor nefes alamıyor yani, uykuya dalamıyor ya da uyuyup 5 10 dk sonra uynıyor, kilo alamııyordu ilaç kullanmaya başladıktan sonra aldı şükür öyle