Merhaba kızlar kızım 10 aylık gece çok uyanıyor saat başı uyanıyor yok böyle bir şey ya aşırı yorgunum uykusuzum dişten olduğunu düşünüyorum açlıktan belki uyanıyo diyorum doyuruyom Belki bezi rahatsız ediyor diyom altını temizliyorum ama yine değişen bir şey yok diş jeli aldım fayda etmiyor başka öneriniz varmı bana söyler misin uyku yönünden çok dertliyim şuan bille sallıyorum ayağımda bu uyku düzeni ne zaman düzeliyor bebekler ne zaman kesintisiz uyuyor beni bir aydınlatın 🌸✨🌟