Kızlar doktora sordum iyi dedi ama içiö bir türlü rahat değil. Kızım 2700 doğdu. Doğumdan sonra 2650 ye düştü. Şuan 80 günlük ve 5 kilo oldu. Çok az değil mi ya? Mama+ anne sütü alıyor. Sütüm çok az. Ve mamayı 2 saatte 1 60 cc içiyor. Oğlum iki saatte 120den fazla devirridi bu ayda. Farklı mamalarıda denedim aynı. Tekrar doktora göstersem mi? Annemde bugün hiç büyüyemiyo bu çocuk dedi 😭 45 cm doğdu şuan 56 santim oldu. Boyu güzel gidiyo ama kilosu neden böyle