alyayaz81 🤣🤣🤣bu yazılar beni rahatlatıyor büyük kızım 3 yaşına giricek 1 ay sonra küçüğü 1 aylık ve az önce uyuttum bende artık alıştım uykusuzluklarina dışardan söylentiler çok canımı sıkıyor yok 10 yatır büyüğünü yok küçüğü sürekli uyumalı neden uyutmuyorsun ya ben istemiyormuyum uyusunlar ama artık saldım çayıra ne onları zorluyorum nede kendimi biz büyük olanla iş güç oyun herşeyi hal ediyoruz küçüğü bian önce bize yetişseydi🤣