Kızlar ben suyumun bitmesi üzerine direk sezeryana alındım
Hamileliğimde bebek karın çevresi geride dendiği için perinatoloji bölümünden sürekli takipteydim
Kızım oldu eşime şey demişler 33 hafta ila uyumlu doğdu ama bana böyle bişey denmedi belgeleri falan var hastaneden çıktıktan sonra verilen onlarda bile böyle bişey yazmıyor
Normal kontrole götürüyorum doktorlara böyle bişey olduğunu söylüyorum fazla o yönde durmuyorlar
Şimdi benim kızım 7 ay 20 günlük bir ay erken doğdu gelişimi düzeltilmiş 6 aylık olarak mı gidecek yoksa 33 hafta ila uyumlu doğduğu için bu haftaya göre mi gelişimi olacak çok kafam karışık biri aydınlatabilir mi