skalonga benim oğlumda aynı nerdeyse doğduğundan beri böyle şu an 10,5 aylık. 7buçuk 8 gibi gece uykusuna geçiyoruz 12-1e kadar sorunsuz güzel bir şekilde uyuyor ama ondan sonrası yarım saate bir ağlıyor. Benimkinin uykusuda var gözleri açık değil zaten su falan veriyorum 5-10 dk sonra geri dalıyor ama sabah 6 6 buçuğa kadar böyle. Asla uykumu alamıyorum