Merhaba Anneler,
14 aylık bir kızım var. Gün içinde sürekli emmek istiyor. Ek gıda alıyor. Ama anlamıyorum doymuyor mu acaba. Gece de çok sık uyanıyor. Bi sefer sağım yaptım iki göğsümden toplamda 30 cc kadar süt geldi. Acaba yetmiyor mu. Devam sütü vermeli miyim. Yoksa anne sütü yeterli mi şimdilik. Tek öğün en azından gece yatarken versem diyorum. Gece açlıktan bu uyanıyor yoksa huy mu edindi anlayamıyorum. Su da veriyorum uyandığında ama memeyi emene kadar durmadan ağlıyo. Bir de şöyle bir problemimiz var kuzum asla biberon kabul etmedi. Vermeliysem nasıl verebilirim.