yeldabanu 3 ay 7 günlük kızarıklık var bide orada beyazlık böyle yandan çıkabilirmi orası kızardı diye ordan mı çıkcak
yeldabanu leylaaksuu çocuk doktorumuz erken çıkarıcağını söyledi ama bu kadar erken beklemiyordum bende ya
snydl Benimkide 3 aylık aynı senin bebeğin gibi sürekli salya akıtıyor ateş yok ama anlamadım ya huysuz