aylizerva benim bebişte olmuştu. Ben de çok korkup çok ağladım, 58 günlüktük. Ama korkulacak bir şey yokmuş, sadece bebeğe serum veriliyor ameliyata gireceği için bir şey yiyip içemiyor belli bir süre. Aç olunca ya da emmek isteyince ağlıyor sonuç olarak bu beni zorlamıştı çok. Ama kolay bir ameliyat ertesi gün ua da gün içinde taburcu ediliyor, anesteziden de çabucak çıkıyorlar. Ameliyat sonrasında emziriyorsanız bol bol emzirin, bize yarım saat sonra hemen emzir demişlerdi.