sevimliiia Kızım uykuda ishali vardı birazda hafif ateşi şimdi koltukaltından ölçtüğümde 37.9 çıkıyor yüksek bir ateş mi üstünü soyundurdum altında pijama var ayakları soğuk napabilirşm yardım lütfen
hulya74 sevimliiia çok yüksek degil ama dikkat edin birden fırlamasin ateş düşürücü ver bence yukselmesin
ffatma1 sevimliiia 37,5 normal ateş yükseldiği zaman önlem alınmalı el ve ayakları ısıtmaya çalışın eğer ki yükseliyor ve ilaç verdiğiniz halde el ayak ısınmıyorsa ateş yükselecektir limonlu çorap giydirebilirsiniz
hulya74 sevimliiia takip edin bir daha ölç ateşi ben ateşten cok korkarım yüksekse ateş düşürücü bir daha ver bence
sevimliiia Uyumuyorum sürekli ölçtüğüm içinde iyice aklım karıştı hep farklı birşey çıkıyor şimdi sadece atlet ve alt pijama çorap var bekliyorum biraz geçsin tekrar ölçeceğim