melmer Merb hanımlar geçmeyen kabızlığıma sebep bumudur sezeryan sonrası hemoroid oldum dr kabız olma dedi geçti azcık katı yesem kabızım vajina içinde bi sertlik var ama öne doğru popo tarafına degil bu belirtiler mi yaşayan fikri olan var mı lütfenn