kızlar bebişim 4 aylık oldu artık yavaş yavaş dönmeye başlar diyorlar mesela ben gece yatırma konusunda çok pimpirikliyim kusar duymam nefes borusuna kaçar diye çok endişe ediyorum reflü yatağı kullanıyoruz şimdi dönmeye başlayınca da kafasını gömer yüz üstü döner geri döndüremez kendini gece duymam diye endişeleniyorum nasıl oluyor dönmeye başlayınca geceleri kendi istediği gibi dönerek yatsın mı saçma bir soru ama kafama takılıyor