Mama nasıl kızlar tadı acımı bebelac pepti raporumuz var fakat bebeğim pek beğenmediği için raporu degistiricem yeni yeni biraz içmeye başladı fakat besin değerlerine bakıyorum sanki biraz az gibi diğerlerine göre Birde bebelac pepti yarı alerjik bir mama sanırım hangisinin kalorisi daha yüksek acaba ?