Merhabaa arkadaşlarr , bebeğim 10 aylık çok hırçınlaştı istediği bir şey olmadığında sürekli ağlayıp çığlık atıyor ve kendini yerlere atıyor bu durumu yaşayan var mı geçici bir süreç mi ? şuan üst dişleri gelecek gibi o yüzden mi böyle hırçın yoksa bizden kaynaklı bir şey mi biz mi bu şekilde alıştırdık her istediğini yaptık o yüzden mi böyle oldu . Böyle bir durum yaşayan var mı nasıl bir yok izlemeliyim , inşAllah geçici bir süreçtir 🙏🏻🙏🏻