goncarda Kızlar bugün dudak dolgusu yaptırdım . Cikdim normalde de hassastur ama her yeri morardı be nerdeyse on kat falab şişti. Ödem bu geçecek diyolar aynı şeyi yaşayan oldu mu :(
3kedili2bebekli goncarda aynı şeyi yasamadim ama çok kez gördüm ve evet nefes almada zorluk vs yoksa 3 güne geçiyor buz uygulayin
Maysakusunannesi goncarda benm ilk dolgumda oldu 2 güne geçiyor bol buz tutun. Sonra zaten dolguya alışıyor vücut o kadar şişme yapmıyor
goncarda 3kedili2bebekli ya yapan kişi çok soğuk ve çok sıcak şeyler içmeyin dedi buzu da söylemedi ondan korkuyorum şişliğini alır mı acaba
goncarda Maysakusunannesi çok korkunç görünüyo valla çok korkuyorum sağ olun içimi rahatlattınız 😀 siz son halini beğrnmiş miydiniz peki bi de kaç ml yaptırmıştınız
3kedili2bebekli goncarda agzin yanmasin diye dedi onu normalde buzla gonderiyorduk biz klinikten yine de arayıp sorun isterseniz malzeme farklıdır falan
goncarda 3kedili2bebekli çok teşekkür ederim bugün öğleden sonra biraz biraz inmeye başladı gerçekten çok korkunçtu panikledim😀
goncarda Sogukbaklava 1.5 yapıldı, benim üst dudağım epey ince sayılırdı onun için 1 yaparsak orantılı dağılmaz dediler
goncarda Kızlar şilikler herkesin dediği gibi 3. Günde indi ve çook beğendim çok güzel oldu. Sonradan ihtiyacı olup postu okuyacak olursa diye yazmak istedim. Tüm yanıtlayanlara teşekkür ederim♥️
meltemuysal goncarda merhaba nerde yaptırdınız dudak dolgunuzu acaba bende istiyorum da estetisyen mi doktor mu yapmalı bilemedim açıkçası birde benim dudaklarım ince yani güzel olur mu bilemedim açıkçası