3.5 yasınd kızımın rutin kan tahlilini yaptırdım ilk defa yüksek cıktı aşagıda yazıcam olması gereken ve olanı. Anlayan ne oldugunu yazabilir mi acaba? 😟 Pazartesi doktora gidicem görüşmeye.
Bilirubin total direk herbiri = olması gereken 0.3-1.1
Kızımın sonucu = 0.19
AST olması gereken = 0-31
Kızımın sonucu = 34
Biluribin direk olması gereken= 0.1-0.4
Kızımın sonucu = 0.09