Merhaba hanımlar, kızım 1 yaşına girecek aile içinde biz bize bir kutlama yapıcaz, organizasyon şirketiyle anlaştım evde balonlar maket pasta vs. konsept olacak güzel fotoğraflar çekelim ileride anısı olsun diye, ayrıca fotoğrafçıya da gideceğiz. İlk bebeğim ve ilk doğum günü fazlasıyla heyecanlıyım. Karar veremediğim şey ikramlıklar az kişi olacağımız için çok birşey yapmak istemiyorum ama eksikte olsun istemiyorum. Şimdilik düşündüğüm patatesli börek, zeytinyağlı yaprak sarma, mercimek köftesi, atom kurabiye, ve limonlu kek artı yaş pasta diye düşünüyorum ama eminde değilim, sizler neler yaptınız nasıl yaptınız öneride bulunursanız çok sevinirim..