Merhaba kızlar yardımınıza ihtiyacım var kızım 2 yaşını 8 gün geçti ne zamandır bıraktırmak istiyorum tam bir meme bagımlısı gündüz 4 den beri emmiyor sürekli yiyecekle durdu bugün büyüdün artık dedim birde meme uclarım yara oldu bugün krem sürerken gördü memeler yara oldu anne krem sürdü ben büyüdüm emmycem dedi arada sırada istesede emmeyi ısrar etmedi az önce uykuya yatırdığımda istedi kızım sütü bardaktan içtin az önce doydun aç değilsin dedim birseyler anlattım karnına masaj yaptım saçlarını sevdin uyu dedim uyudu fakat az sonra uyanınca ne yapacağım bilmiyorum uyku sersemine çok ağlar mı lütfen bir akıl verin 1 hafta önce bıraktırmak istediğimde çok ağlamıştı ilk uyutmak istediğimde uyutamamıştım umarım şimdi başarılı olurum