kkbb367 Ayyy ben köyde büyüdüm çok güzel günlerimiz oldu. Agaç tepesinde evvilik oynardık herkes kendine bir dal seçer o evimiz olurdu. Annem fırında ekmek yapar çıkar çılmaz sedirde toplasıp yağ sürüp yerdik , Annem elmadan pekmez yapardı gece 3e kadar tava dibi sıyırmak için beklerdik . Bayramlarda bütün köyü gezer kocaman poşet şeker toplardık
Arkadaşlarla ezana kadar oynardık
Ateş boceklerini yakalayıp eve koyardık nası ışık sacardı
Kümesten yumurta toplamaya bayılırdım,ineklere ot verirdik
Dalından elma ,erik, ayva, fındık, ceviz, salata daha birçok şey toplardık keşke kızımda böyle büyüseydi
Ama azda olsa bir kısmını yaşıyor anneme gidince