Arkadaşım 8 haftalık hamile dr kontrolünde bebeğin kalp atışı yok denildi hemen kürtaj dedi dr düşünmek istedi arkadaş devlet hastanesinde muayne oldu onlarda kalp atışı görememiş ama gebelik değerin yüksek 1 hafta bekleyelim yinede demişler. Başına gelen varmı yani 9. Haftada gittiğinde kalp atışını duyan ilk başta kalbi durdu denilip ileri haftada kalp atışı duyan varmı bizede umut olsun