Başına gelen var mı ? Kabızlık ilk 3 ayda zaten yaşadığım bir şeydi. Sonraki 3 ayda rahata erdim derken, son 3 aya giriş yaptım ve sanırım bağırsak tıkanması yaşıyorum. Çok afedersiniz ama gaz bile çıkartamıyorum. Buna ek olarak muhteşem de bir mide yanması çekiyorum ki sormayın. Karın ağrısı, gaz sancısı, mide yanması, bulantı derken kendimden geçtim evde herkes benim için dua ediyor şu an. Ne yapacağım ? Çocukta sıkıntıya girdi herhalde ağrı vurdukça deli gibi tekmeliyor. Kefir içtim, su bardak bardak içiyorum var mı başka öneri ?