Merabalar bende buhar veriyordum günde 3,4 kez, geçmiş olsun, birde sonraki süreç için bi tavsiyem olacak size, hakiki zeytin yağının içini beş altı diş sarımsağı ezip buzdolabında bir hafta bekletin, sonrasında bebeğinizin hasta olacağını hissettiğiniz anlarda sadece yağ kısmından ayaklarının altına sürebilirsiniz, hem ateşi düşürüyor hemde öksürüğü kesiyor, ama lütfen sadece yağ kısmını sürün çünkü sarımsaklar bebişin ayağını yakabilir