Genelde dönem dönem sık uyanmalar oluyor sonra toparlıyor sonra tekrar başlıyor.. benimde artık canıma tak etti ve 15 aylıkken emzirmeyi sonlandırdım bu sevepten bizimki yarım saatte bir uyanmaya başlamıştı.İstersen biraz daha sabret sende 1 yaşından sonra memeden ayırabilirsin yada gece emzirmesini sonlandırabilirsin memeye bağımlı hale geliyorlar bu aylarda.Biz şuan 17 aylığız iki aydır çok şükür yaşadığımı anladım gerçekten.allah kolaylık versin