Ciok Kızlar sma kullanıyorduk ama süt alerjisi çıktı 2 gündür doktor önerisiyle alerjik mam aptamil pepti syneo ya geçtik ama döküntü pişik daha çok arttı birden bu bi geçiş süreci mi böyle bişey yaşayan var mı
kendihalindeanne Ciok üste çıksın bize de doktor bugün bu mamayı verdi kullananlar memnun mu böyle sorunlar yaşadınız mı